Kyivstar unveils brand and rate plan upgrading: simple, innovative, better

Newvv.net  30.05.2015

 

Kyivstar has presented its new logo and the slogan “Simple. Innovative. Better”. “The events and changes seen in Ukraine and across the globe make the business change too. Today staying where you are means stagnation, which is unacceptable,” said Kyivstar president Pyotr Chernyshov. To support its new values, Kyivstar released a new rate plan line and inaugurated its Service Center downtown Kyiv on May 28, 2015.

 

Національний телеком-оператор «Київстар» заявив про вихід на новий етап своєї діяльності. Компанія намагалася здивувати тих, кого здивувати на думку компанії неможливо – журналістів. Новий мінімалістичний логотип – це результат змін на телеком-ринку України і оновлення принципів своєї роботи у відповідності до світових тенденцій маркетингу. Просто, інноваційно і краще — з такими цінностями «Київстар» тепер взаємодіє зі своїми клієнтами, партнерами, співробітниками і державою. За останні 5 років очікування та цінності українців змінилися. Як показують проведені «Київстаром» опитування, найбільш пріоритетними потребами клієнтів телеком-послуг стали: простота, прозорість сервісів і тарифів, прагнення компанії до інновацій; якість та надійність послуг. «Події та зміни, що відбуваються в Україні й світі, стимулюють до змін і бізнес. Сьогодні залишатися на місці — значить стагнувати, а це неприпустимо, — підкреслює президент «Київстар» Петро Чернишов. За словами директора компанії, минулого року «Київстар» сплатив 1% від загального обсягу сплачених у країні податків. Цьогоріч оператор обертів не збавив, але ця цифра становить вже 0,8%. «Це означає, що клімат в Україні покращується і бізнес став довіряти державі, став платити більше. Візьміть це на замітку, журналісти», — по-доброму порадив Чернишов. На переконання директора компанії, «Київстар» стає більш інноваційним, простішим та кращим і водночас ще ближчим до України та українців. Це розумний вибір, тому що ви зрозумієте, за що платите і що отримаєте натомість. «Тепер вам просто орієнтуватися у тарифах, послугах і сервісах, а також легко підключати та користуватися ними. Тому «Київстар» вводить прості тарифи, спрощує комунікацію та співробітництво з клієнтами і партнерами, роблячи життя простішим», — сказав Чернишов і пообіцяв, що відтепер нові тарифи враховуватимуть усі можливі податки і не матимуть «приписок дрібним шрифтом». Інноваційність пов’язана із впровадженням нового покоління зв’язку. «Це унікальні сервіси та послуги, які надихають, розвиток та використання нових рішень. «Київстар» застосовує найсучасніші технології, аби надати можливість людям і компаніям вирішувати свої щоденні завдання більш мобільно, зручно та ефективно». У 2015 році «Київстар» вже інвестував у телеком-галузь 4,2 млрд гривень з урахуванням оплати ліцензії 3G та конверсії частот. У 2015 році «Киівстар» запускає зв’язок третього тисячоліття — у найсучаснішому стандарті HSPA+. Компанія вже проводить тестування у 28 населених пунктах — у Києві, Львові та їх передмістях, в аеропорту Бориспіль, а також у Кам’янці-Подільському на Хмельниччині. А в місті Бровари на Київщині оператор відкрив ЗG-мережу для всіх абонентів. Вже цього року «Київстар» запустить 3G у більшості обласних центрів України. За дослідженнями експертів Ericsson, 2G-мережа «Київстар» — в числі кращих за більшістю технічних параметрів. Зараз компанія працює над будівництвом та налагодженням ЗG-мережі, аби надавати клієнтам таку ж високу якість зв’язку, як і в 2G. «Для того, аби візуально відповідати оновленим цінностям, а також сучасним трендам дизайну і брендінгу, «Київстар» оновлює свою стилістику, — коментує Святослав Горбань, директор з маркетингу «Київстар». — Змінюючись, «Київстар» зберігає логотип у формі зірки та назву бренду, при цьому стає сучаснішим й набуває національної айдентики у національних кольорах». За словами Святослава Горбаня, з логотипом тепер можна «гратися», надаючи йому різноманітних форм і барв. Групі дизайнерів, що працювали над новим логотипом, в тому числі іспанських, дуже сподобалася унікальна українська літера «Ї», яку вони також обіграли як у тарифах, так і в інших продуктах компанії. Тарифи 28-го травня 2015 року «Київстар» на підтримку своїх нових цінностей випустив нову лінійку простих тарифних планів і урочисто відкрив оновлений Центр обслуговування абонентів на Хрещатику.

 

http://newvv.net/it/region/239098.html

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *